martes, 2 de octubre de 2012

Presentaciò Silvia Furio

Hola sóc Silvia Furió i carregada d'il · lusió em presento en aquesta nova etapa de la meva vida que encara que serà difícil compaginar la meva vida familiar amb la vida d'estudiant, segur que tindrà la millor recompensa que es pugui esperar, ser mestra.

La meva primera classe a la universitat ha segut la responsable de que hagi obert el meu bloc, la de bases didàtiques i disseny curricular. A la primera classe vam estar parlant del nostre primer esquema que resumia el nostre PLE, el nostre entorn personal d'aprenentatge.

Espere poder comparar d'aquí a quatre anys el PLE del meu primer dia del grau i l'últim dia de la universitat, i veure com s'ha ampliat considerablement, ja que com més gran sigui el meu PLE més capacitat tindrem per ensenyar i de ser una bona mestra.
Closeup of a flower in the Malibu Canyon area of the Santa Monica Mountains near Malibu, California, May 1975 Hoy, soy inmune al dolor. Explore 171#

No hay comentarios:

Publicar un comentario